1 vecka kvar.....

idag är det bara en vecka kvar till julafton, fan vad kul. jag älskar den högtiden allt är så mysigt och fint. Synd om dem som är själva bara det kan inte vara kul. Idag har jag varit på lasarettet och fått 2 handledsskydd, känns super med dem så hoppas att jag får sova på nätterna nu. Satt och läste en mass papper medans Inga-lill sydde lite på mina skydd och det stod att man inte skulle använda varmt vatten som smärlindring det vart oftast sämre med det ,ojoj jag som inte gör nåt annat än och ducshar. ska iväg och jobba nu på eftermiddagen, inte kul för Emil jobbar förmiddag så vi hinner knappt se varandra idag det blir bara en sväng på kvällen tråkigt. fan vad jag älskar den killen han är det bästa som hänt mig och nu ska vi snart få en liten knodd bättre kan man inte få det. Går in i vecka 27 i morgon spännande det börjar närma sig...sakta men säkert ska bli så underbart att bli mamma....hoppas bara man klarar av det men det tror jag jag gör. kom på förut idag att vi inte skickat några julkort kanske ska försöka skicka några i morgon så borde de ju komma fram till jul. nej nu ska jag hälla av potatisen och steka lite korv. Blir nåt hopkok idag orkade inte gå in på ica.

puss 





Min underbara sladden och min bror med sambo min älskling Simba, och jag och världens sötaste Nova.


Min lillebro och sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback