Dan före dan......

Imorgon är det julafton gud va mysigt....ikväll ska vi till sandra och krille och spela bingolotto och mysa hela familjen men jag ska först jobba till nio. Idag har jag och sandra varit i linde och handlat det sista klapparna, tror alla kommer att bli nöjda och glada i år. Men nästa år kommer jag inte att köpa så här mycket klappar, då kommer vårat barn att få mest tror jag av alla. Min pappa är nopg den som längtar mest tills dess, för då får han köpa leksaker och det tycker han är jätte roligt. Igår var vi i örebro och shoppade alltid lika sena....ska vara ute i god tid nästa år. Jag shoppade en hel påse med kläder till mig själv på gina. Det var inte igår det......nu börjar min mage bli stor så det var nog de sista kläderna som jag köper innan barnet blir fött, förutom mammabyxor och tröjor. Emil köpte även de första gejerna till knodden på babyproffsen napp, nappflaska och haklapp. Ska lägga ut bilder på de senare de var super gulligt. Annars har inte mycket hänt jag har jobbat  som vanligt,. var hos barnmorskan i går och lyssnade på hjärtljud och tog lite prover allt såg bra ut. Ska dit den 8 januari nästa gång och kollas. då ska även en tid för socker kontroll bokas, för när man är överviktig som jag då måste man ta massa andra prover om socker, men det är ju bara bra för en själv så det är helt ok. Har inget mer att skriva nu så



GOD JUL OCH PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

God Jul önskar Maria och Elias

2008-12-24 @ 17:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback