Fredag.....

Äntligen fredag och ledig helg gud va skönt. Idag har jag jobbat hade väldigt svårt att bestämma mig hur jag skulle göra me det vart jobba tillslut. Det har faktiskt gått bra. Är fortfarande inte bra men är inte sämre heller ont i halden och hes som fan. Bebisen är mer vaken nu, förut var det bara på kvällarna man kände den, men i morse började den hålla på att krångla redan halv sex tills jag gick upp klockan 9 och sen har den varit vaken mitt på dagen oxå, får se nu när man ska sova om det blir full rulle då oxå. Emil oh jag kom nyss hem vi har varit hos sandra och krille och kollat på idol det var helt rätt som gick till final tycker vi. Nu ska Emil få lyssna på min mage om han kan höra några hjärt slag, sandras lärare sa om man tar en toapappersrulle och har mot magen utan att hålla i den så ska man kunna höra hjärtslagen. (Hon är barnmorska) men man ska nte hoppas för mycket.Nej nu ligger min älskling på soffan och halv sover så det är bäst vi går och lägger oss god natt

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback