Hjälp....

Just för ca 3 sekunder sen kom min stup fulla sambo hem och jag vill inget annat än att gråta, orkar inte med han just nu.  Fulla människor är så jobbiga, men det är alltid så här när han har varit hos min bror. Jag kom därifrån för typ en och en halvtimme sen och då var han ite så här full men han är så duktig på att dricka fort, men men det är inte jag som ska åka till Stockholm i morgon och hämta Majas faster så varför ska jag bry mig. Jobbigt bara att inte få sova i natt pågrund utav honom han kommer snarka och leva fan i sängen, nu tror jag även att han ska spy han ligger och suckar och låter konstigt. Men vi får väl se hur det går i natt det kan ju gå bra ändå, får väl sova i soffan i värsta fall. Annars har dagen varit bra, vi vaknade vid 8 i morse och gick upp det var skönt. Åt till och med frukost och kollade tv, sen ringde lena och frågade om vi kunde ta en av pojkarna några timmar för hon och lasse skulle åka till örebro och handla julmat, men det slutade med att båda killarna var här och vi gjorde julpyssel och grejade lite, sen var vi till min moster och hämtade spån och halm till kaninen. Så idag har jag gjort rent hans bur, den vart som ny igen den  var väldigt skitigt där inne. Sen tog vi bilen till Krille och sandra och fikade och pratade bebis som vanligt, vill att de oxå ska bli gravida snart, min kusin Anna var oxå där hon ska få en Wille om 7 veckor så hon är så rund och go. Det är så roligt med barn, men ibland kommer det över mig att tänk om man inte skulle klara av det, fast det tror jag jag kommer att göra.Om inte annat så har ju Emil vanan med småbarn inne så det kommer att gå jätte bra för oss, det ska bli så underbart med en egen liten familj. Jag har drömt 2 ggånger att det blir en flicka så jag tror att det kommer att bli det....så fall ev en liten Livia eller Inger som är mitt favorit namn men det kan bli svårt att övertala E om det. Nej nu tror jag jag ska lägga mig tillrätta i sängen och se om jag får sova nåt i natt.


puss o hej Full sambo.

Kommentarer
Postat av: Maja

O MY GOD!!! Sexiga Pumba är i farten!

2008-12-21 @ 00:23:23
Postat av: Anonym

honom skulle man vilja mumms på!

2009-01-07 @ 04:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback