Pigg som en mört......

det är så konstigt att när man sover lite så blir man pigg och när man sover för mycket så blir man trött, idag känns det som att jag har hur mycket ork som helst i kroppen och annars har jag kännt mig helt slut....man blir lite konstig tror jag när man blir gravid.
Nu sitter jag här på golvet helt ensam och övergiven och bloggar, Emil jobbar eftermiddag den här veckan och det finns inge tråkigare när en annan jobbar förmiddag eller är ledig. Men min jobbar kompis Anton sa at jag ska ta vara på den här tiden då man faktiskt får vara själv för det blir inte så mycket sånt sen när barnet är fött. Men jag vill inte vara själv det är så tråkigt.....Idag när jag kom från jobbet så hade min älskling lagat mat och hängt tvätt då blir man glad, fast man blir ju gladare om man sluppit att skriva en lapp att det borde göras, men man får inte förvänta sig att killar kommer på allt själva. Han är faktiskt en duktig kille min Emil, han hjälper ofta till här hemma det ända som jag inte tycker om är att han har inget körkort så jag kommer attf få köra själv till förlossningen...men det ordnar nog sig, jag har i allafall bestämmt att ´jag ska föda barn i örebro och inte i karlskoga som var tänkt från början. Har pratat med massor av kompisar som säger att det är jätte bra i örebro så det får bli det och det tar ju inte lika lång tid att åka heller.annars leker livet på som vanligt tror jag ska kolla lite på sunes jul för det hör till nu sen ska jag ta en sväng ner mot storå och hälsa på min mamma och pappa.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback