Sjuk.....

Nu har jag blivit förkyld oxå kan nästan inte prata, kom nyss hem från jobbet jag gav upp efter 2 timmar orkade inte försöka längre. Men min chef tyckte det var lika bra att jag åkte hem han är super bra. Nästa vecka ska vi diskutera när jag ska sluta jobba och hur länge jag ska vara hemma. Jag ska söka havandeskapspennig från Februari och sen vara hemma i ett år med den lilla tror jag. Ska prata lite med min barnmorska på måndag när vi ska dit. Igår fick Emil och jag en bilbarnstol av mina föräldrar det är en julklapp men vi fick den redan igår. Pappa och Krille hade varit på babyproffsen oh köpt den, perfekt kommer den att bli för våran lille. Annars har det inte hänt så mycket jobbar och sliter som vanligt, hade tänkt att åka till karlskoga i helgen men mamma ska bjuda på julbord på lindegården och sen är jag ju så förkyld och jaf vill inte smitta lilla Nova med mina äkliga baciller. Det är Emil´s bästa kompis lilla dotter som är ett av de gulligaste små barn som finns super söt är hon. Jag vill åka dit för det är så länge sen jag såg henne nu. Hon har säkert blivit jätte stor, ja tror hon är 10 eller 11 veckor redan tiden går så fort. Nej nu ska jag vila en stund skriver mer sen 


Puss o hej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback