God morgon.....

Det vart en tidig morgon idag, Elliot har haft problem med magen i natt och bara stånkat och stånkat....men nu på morgonen så kunde han äntligen bajsa igen. Vet inte vad hans mamma har ätit för nåt. Ska köpa hem lite päron tror jag så han får ur sig ordentligt. Igår var vi en sväng till örebro och handlade lite på willys, det är sån skillnad på att handla där än här hemma för här är det så dyrt. Vi ska ta en till sväng när lönen kommer på fredag tänkte vi, men nu fick vi en del i allafall. På fredag ska vi även shoppa lite nya kläder till Elliot, han växer ju så det knakar våran lilla pojk. Idag blir han ju en hel månad, gud va tiden går fort.

På fredag blir det nog även Ikea och skopunkten, sen självklart en sväng till babyproffsen. Det är ju lyx vecka den här veckan eftersom Emil har ledig vecka, så skönt att han är hemma min underbara sambo.....Idag ska vi åka in till socialen och skriva på papprena om faderskapet och gemensam vårdnad.

Ikväll blir det DH och nåt gott att äta tror jag....Nej nu ska jag koka lite kaffe. Ska försöka uppdatera oftare......

Puss och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback