Ingen lust alls.......

jag har absolute inte haft någon lust att blogga, men känner mig lite tvungen nu......Det har inte hänt speciellt mycket den här veckan. Förutom att vi har varit hos barnmorskan och allt såg bra ut, till och med mitt blodtryck, bebise har inte fixerat sig men den ligger på rätt ställe men är fortfarande ruckbar. Det gjorde så ont när hon tröck den lille på huvudet. Jag har haft ett tryck neråt sen dess och kraftiga sammandragningar så snart så får vi träffa vårat barn. Känns så konstigt att Emil och jag ska bli föräldrar, men det är så spännande.......Tror vi kommer att bli jätte bra föräldrar. Igår så fick min svärmor en liten igen, fast inget barn utan en liten vovve valp som heter Sven. Han är sååå söt. Han har varit här på besök idag och skrämt våran katt simba som är dubbelt så stor som Sven,  men så jävla skraj.
Annars har vi inte gjort mycket, Sandra var här men jag somnade på soffan så hon åkte hem.....Taskig kompis man är. Snorig och hostig har jag blivit oxå, men jag hoppas verkligen att det kommer att gå över snart för det är så jobbigt.
På lördag ska vi till min moster Lena och fira hennes son Erik som fyller 25 år, (välkommen till klubben Erik.) Det är så kul att bli gammal och grå. Vi ska även på barnkalas till Albin som fyllt hela 8 år.

Igår var vi till min mor och far, fast inte Emil för han jobbar eftermiddag, i alla fall så har vi bestämmt att vi ska försöka åka till västkusten till sommaren och mamma ska bjuda oss till sälen nästa vinter. Gud va härligt det ska bli, sen ska vi väl åka på en kryssning oxå, men vi väntar lite tills bebisen blivit lite större. Då blir det bubbelbad och spabehandling för oss brudar, så skönt.

Gud va skönt nästa vecka får vi lön, då blir det storhandling och så ska vi införskaffa det sista till bebisen. Kul med pengar igen....vi har handlat väldigt mycket den här månaden så det har gått åt.....

nej nu ska jag ringa min vän Bini och höra hur det är med henne......

Puss o hej

Kommentarer
Postat av: Angelika

Hallå, nu är de inte långt kvar hörru, gud vad spännande de ska bli. Hörde om sandra oxå guuuuud så skoj!

Vi kommer nog upp i helgen, antingen imorgon eller på söndag, så boka ingenting!! hihi

Företsen den 16 Maj blir ni gudföräldrar =)

kramar

2009-02-19 @ 22:13:52
URL: http://angelikasundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback