2009.....

jaha då var det 2009 nu då, än så länge känns allt som vanligt. Men jasg tror dt kommer att bli ett fantastiskt år. Nyårsafton firade jag först på jobbet till halv sju och sen fort hem och duschade och böt om sen iväg till Sandra och brorsan för en tre rättermiddag och bara mys med nära vänner. Det vart en lyckad kväll då alla utom min kära Emil var nyktra fast han var väldigt lugn han med. vi spelade spel och skrattade hur mycket som helst. sandra är så hettsig när det gäller spelet alias så jag fick mig en smäll och utskällningar. Men det får man ta när man är i lag med henne.....det slutade i allafall oavgjort som tur var. Maten vart oxå perfekt förrätten bestod av bakadpotatis med skink och tonfiskröra, varmrätten var inbakad fläskfile med hasselbakspotatis och sallad, och till efterrätt hade vi fruktsalld men grädde och glass super gott..... men efter all mat så var man ganska trött, min kusin anna som bara har 43 dagar kvar av sin graviditet fick kämpa för att hålla sig vaken,själv skulle jag ju hämta min mor och far i lindesberg hos min faster så jag kom inte i säng förrens kl halöv tre i morse. nyårsdagen firar jag oxå på jobbet till kl sju sen blir det mys med Emil och katterna när jag kommer hem.


Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback