Ledig......

Nu är jag ledig i 3 hela dagar och sen jobbar jag 1 och är ledig 3 till gud va skönt. Idag har ag och min mor varit i örebro och shoppat, hittade ett line och ett par mammabyxor så det var kul. Jag handlade även lie åt Emilen t-shirt ch en munktröja han vart s nöjd så. Sen var vi även på ikea en sväng, där kan man ju handla hur mycket som helst jag köpte i allafall en hylla till köket och en pall så jag når upp i skåpen sen vrt det lite bra ha saker som burkar ljus mm. När vi kom hem från Örebro så var vi ner till sandra och krille och hämtade skruvdragarn och kollade läget med dom sen var vi till ica och handlade lite mat, det blir en typ av gratäng ikvää med taco ska bli så gott, det slank med en massa godis och chips oxå.....det kán jag mumsa hela dagarna just nu. Fast jag har inte gått up ett kilo än. Just nu så håller Emil på att städa vårat skafferi han har fått ett ryck och jag tog burk skåpet när vi ändå var på g. I morgon blir det pimpling på sjön vid mamma och pappa och korv grillning vi måste inviga våra grillpinnar som vi fick av pappa i julklapp och alla fiske grejer vi fick förra året det ska bli skönt med friskluft hela dagen. Ska ta sparken ner till sjön tänkte jag, ´för jag har det lite svårt att gå nu när jag fått foglossning det är inte skönt jobbigt att sova är det oxå......


nej nu blir det matlagning och nån bra film tror jag.


Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback