Måndag och det känns som helg.......

När man har jobbat hela helgen och det blir måndag så känns det som fredag och man är ledig allt blir helt fel. Men det är en dag kvar att jobba innan jag är ledig en dag, och så jobbar jag två och är ledig tre. Helgen har varit bra i allafall har inte fått mycket gjort då men Emil har fixat med det mesta han är så go min grabb. I lördags så slutade jag tre och han två så då var vi ner till mina päron en sväng och sen låg vi framför tv på kvällen och var helt slut, midddagen bestod av pizza mumma var det, igår så jobbade jag mellan halv åtta och sex så jag var borta hela dagen men när jag kom hem så var maten klar tvätten tvättad och sängen bäddad, det är så skönt att han hjälper till hemma annars hade jag blivit tokig nu för jag har inte så värst mycket ork över nu när jag jobbar. När jag kom hem igåt så åkte vi upp till hans mamma och åt semla det var super gott, den första är alltid godast. Så var vi där en stund och sen bar det hemåt och kolla lite tv och sen kallade sängen på oss....så skönt att ha sovmorgon i morse. Vi ska till barnmorskan nu 10:20 så jag ska hämta Emil på jobbet, han skulle ta ut lite komp så han kan bli med och lyssna på det lilla hjärtat. ska lämna in lite papper om sockerstudie oxå. Sladden till våran kamera är borta så jag kan inte lägga in mina magbilder blir så ledsen.nej nu ska jag göra mig i ordning föra att åka måste tanka lite oxå.


Puss och kram hela dan.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback