Äntligen.....

Yes äntligen lite solsken igen, fy fan vad skönt. I morse så vart det en promenad till ica och på vägen så möte vi Bini som skulle ner till färgaffären. Det var så skönt att få gå en sväng. Efter shopping turen så gick vi hem till henne och drack vanilj kaffe och jag fick min födelsedags present eftersom det är midsommarafton på min födelsedag och Bini jobbar hela midsommar helgen. Jag fick en jätte fin skål som jag tittat på varje gång jag varit på mejk, sen fick jag ansiktsmask och filar. Kanon bra presenter. Bini passade även på att önska sig presenter oxå, hon fyller den 3 juli 14 dagar efter mig. Hon vill ha 2 st gröna stora växter till sitt vardagsrum. Så det ska jag inhandla åt henne.

Emil han grejar med våran bil idag, för igår fick vi vita blinkers och en ny stereo av hans jobbar kompis. Det kommer att bli kanon på pärlan. Ikväll ska vi se på nya wallander filmen och sen blir det dubbel avsnitt av DH.

Puss och Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback