Ny vecka.....

Det är inte klokt hur jävla fort veckorna går, redan måndag igen. Emil ska snart iväg och jobba eftermiddag och jag och lille man ska gå ner till bvc. Ska bli roligt att se hur mycket han gått upp på 2 veckor. Just nu ligger han i vagnen och sover under syrenen. Det är så skönt att sova i skuggan....men mamma tycker det är underbart att sitta i solen och steka.

I helgen var vi till vännerna i Karlskoga igen vi grillade och drack vin. Jag drack alkoholfritt smakade sådär. På lördagen var jag och Angelika med barnen på stan hela dagen, shoppade lite kläder till Elliot och morsdagspresent till mamma. Grabbarna hjälpte Majsas mamma och gubbe att städa ett hus de nyss köpt. Sen på kvällen åkte jag och Emil hem. Igår så var vi först till mamma och gav henne present sen gick vi vidare upp till Lena o Lasse med present. Mycket tårta vart det, men det smakar gott. Sen gick vi hem och tände grillen för ovanlighetens skull. Det är ju så gott att grilla.

Nu på eftermiddagen har vi varit hos Anna på 20-årskalas. Det var jätte trevligt med kladd och äppelkaka. På Bvc gick det bra Elliot väger nu 5910 gram och är 58,5 cm. Jag trodde han skulle väga mer faktiskt. Men det är ju mycket eftersom han bara är 2 1\2 månad. Idag fick vi den första tiden till vaccinationen den 15/6 ska vi till Bvc. Jag hoppas det kommer gå bra och att han inte får så mycket feber.


Puss o Hej

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ny spännande tävling hos mig:



http://uj76.blogspot.com/2009/06/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna ett presentkort från en finfin barnbutik! Kika gärna in o ha en riktigt braig helg =)

2009-06-06 @ 15:40:42
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback