Hallååå.....

Nu är jag tillbaka igen, datorn har varit trasig och det har varit hemskt.......Vi har inte fått någon bebis än men nu är det inte lång tid kvar.....Har lite panik vill jag lova. Men det mesta som ska förberedas är klart,hämtade till och med hem vagnen igår så nu är den ox¨å hemma. Sängen är bäddad och klar bara en liten som fattas nu.

Annars är allt som vanligt, jag har fått kraftiga sammandragningar och tror var och varannan timme att bebisen kanske ska komma men det gör den inte.....Ser ut som en gris gör jag oxå pågrund utav all vätska jag har i kroppen men bara 3 veckor kvar nu för hoppningsvis. I helgen så var vi och hälsade på Maja, Angelika och lilla trollet Nova, det var jätte trevligt och i lördags så gjorde vi så lite som möjligt. I söndags så tapetserade Emil om hemma hos Sandra och Krille, det vart kanon bra men på fondtapeten var det fläckar så den ska göras klart i morgon.

Igår var jag och Sandra till Örebro en sväng och shoppade, fast det vart inte mycket bara nya ammningsbehåar och en hissgardin.

Nej nu måste jag lägga mig en stund skriver mer sen......

Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback