Onsdag.....

Redan onsdag idag och jag ska snart åka in till barnmorskan och kolla läget med den lilla/e. Hoppas alla värden är bra orkar inte vara orolig. Nyss var Anna, Tobbe och lilla Vilhelm här och lämnade pengar till mig. De skulle gå en promenad, gud va roligt att få gå med barnvagn, det längtar jag efter. Ville vart en månad idag så han börjar bli en stor pojke han med.
Längtar så mycket efter våran bebis.....ska bli så underbart att bli mamma och pappa.

Efter barnmorske besöket så ska jag ner på stan en sväng och köpa ett usb-minne till Emil, sen tror jag jag ska ta en sväng till bokia och kolla rean......känner för en ny bok.

Nej ska göra mig i ordning. Skriver mer och berättar när jag kommit hem.

Puss och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback