Måndag....

Idag blir det städning,diskning och tvättning som vanligt. Tror även att vi ska åka till willy´s och stor handla när Emil kommer från jobbet. Känns som att det är bättre att göra det istället för att små handla på ica, det blir så dyrt i slut ändan. Men jag måste ta en liten sväng till ica för kattmaten är slut och de börjar bli arga.

I helgen så har vi varit och hälsat på våra kompisar i Karlskoga, det var jätte trevligt. Gick super bra att sova över med Elliot, han hade sådan tur att han fick låna Nova´s nya resesäng ( det tackar vi verkligen för). Vi kom dit vid sju halv åtta och då vart det tacogratäng som Angelika gjort, kanon gott. Sen så tog vi oss ett glas vin, men det vart inte ett stort glas för mig, utan ett litet bara, men gud så gott det var. Det var väl typ ett år sen jag drack alkohol sist. Emil därimot drack väldigt många glas. De var en sväng på krogen och sen vart det tydligen efterfest hos nån Janne, så kl halv fem på morgonen kom de hem, så han mådde som han förtjänade, han var så tråkig igår förstörde hela dagen, men han hade lite ångest när vi kom hem. När vi kom hem så vart det lite mys framför tven och Emil somnade halv nio, men jag och Lotten var vakna till tio i allafall. Idag skulle jag och Patricia gå en promenad men när jag ringde henne i morse så låg hon fortfarande och sov och så hade hon jätte ont i halsen kraken så det får bli en annan dag.

Nu ska tvätten hängas......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback