Regn....

Fy fan vilket jävla skit väder det är idag, regn och rusk. Men det var nog därför jag och Elliot sov så himla gott ända till halv tolv. Fast då hade vi vaknat och käkat några gånger oxå. Just nu sitter han i babysittern och kollar på barnpogram, jätte spännande tycker han det är. Jag och Emil ska laga lite mat, stuvade makaroner och stekt falukorv. I helgen så var vi på dop i karlskoga, det gick jätte bra, förutom att jag skulle hålla Nova först men hon fick syn på Angelika och vart hysterisk så då fick hon vara hos mamma och vara nöjd istället, och det gick ju jätte bra. Efter dopet vart det fika super god tårta med dumlegrädde typ. Sen bar det hemåt och iväg på 20 års fest hos Tilla. Där vart det grillat och citronpaj till efterrätt, en riktig kalas helg. Igår gjorde vi inte mycket, åkte på en älgrunda framåt kvällen och käkade rabarberpaj hos Sandra o Krille. Sen vart det tv och sängen.

Emil är pappaledig idag och i morgon så då blir det bara mys och på onsdag ska jag till Bvc och fylla i nåt papper om efter förlossningen, då blir det nog lite shopping oxå, har snart tomt i alla skåp.

Nej nu ska jag fixa lite mat.......



Puss o Hej

Kommentarer
Postat av: Angelika

hejsan!

Är allt bra med er??

Du ja tänkte på en grej, hur jobbar Pumba i veckan eller helgen?? Tänlte om man kanske skulle försöka komma upp!! om ni inte har några planer?



Kramar

2009-05-19 @ 22:44:25
URL: http://angelikasundh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej han jobbar förmiddag den här veckan, men är ledig i helgen. Det vore skit roligt om ni ville det. Med oss är det bara bra, med er då? kramar

2009-05-20 @ 10:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback