Tisdag....

Idag har det varit ganska fint väder så jag och Elliot tog vagnen på en promenad, skönt var det att röra på dö fläsket en stund. Vill så gärna gå ner lite i vikt, men det är svårt när man är en gotte gris som jag, men med några promenader i veckan så ska man väl inte gå upp nåt iallafall. När Emil kom hem så var jag till insamlingen och slängde papper,kartonger, glas mm, skönt att få lite ordning i skåpen, för gud va man samlar på sig.

Ikväll ska vi till Sandra o Krille o grilla som vanligt, det är ju så gott. De ska väl hålla på lite mied våran bil oxå för igår så slutade turbon att ladda. Men efter lite meck från Emils sida ( Maja o Nisse i telefon) så funkar den väl igen men det var nåt mer som skulle fixas idag. Annars är jag väldigt nöjd med bilen, skönt att ha en större när man har barnvagnar och en massa annat skit som ska med.

I morgon ska jag till Maria på gangsterparty, det ska bli kul. Hoppas man hittar nåt att shoppa. Men det är nog inga problem.  Ska bli kul att se hur de bor oxå och träffa Elias.
nej nu ska elliot få mat.


nya pärlan

.

Kommentarer
Postat av: Ulrika

VOLVO är bäst..så är det bara..vi har en precis likadan =)

2009-06-06 @ 15:40:02
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback