Lugn...

Ja nu äntligen känner jag mig lugn igen, Elliot vaknade 05:20 i morse pigg som en ja jag vet inte vad. Försökte få honom att somna om efter vällingen men icke sa nicke han ville inte sova mer så det var bara att kliva upp och sätta på kaffe så man vaknar. Vi har tittat på vakna och han har åkt i sin stol. Käkade lite smörgås oxå, han börjar gilla mjukbröd mer och mer nu.
Men nu så sover han en stund igen och jag har fått duschat och smörjt in mig i fred så skönt. Idag blir det nog en sväng till linde och fika med alla mammor och en blivande mamma som självklart oxå får följa med. Alltid mysigt att träffas och skvallra om allt o alla. Det blir nog jag,Patricia, Thresa, Cissi och Elin och självklart Sandra.
Ska även till jobbet och lära mig lite innan jag börjar på torsdag eftermiddag.



Snyggingen käkar gröt igår kväll. Han har blivit så duktig att sitta i sin stol, fast helst vill jag ha en hokus pokos stol i plast. Men ska spara pengar nu för den 16 november åker jag och Patricia till Ullared. Ska bli jätte roligt. Tänkte om man sak önska sig stolen i doppresent men det känns så konstigt att önska sig man får väl vad man får. Av mamma och pappa får vi en ny bilbarnstol, det ska bli toppen för våran vi har nu ska Sandra o Krille få. Är så tacksam för stolen för dom är ju inte billiga att köpa ca 3000 så det blir en toppen present till lilla Lotten. Nej nu ska jag försöka göra någon nytta, har världens disk att diska.

Puss o Hej

Kommentarer
Postat av: Nikita

Nu har du chansen att vinna ett presentkort hos Gangstar i min blogg

tävla här:

http://nikital.blogg.se/2009/september/vinn-ett-presentkort-hos-gangstar.html

2009-09-28 @ 03:01:32
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback