Torka....

Ja jag har haft en så kallad bloggtorka som alla andra oxå har. Men nu kommer ett litet inlägg. Stod precis på trappen och tänkte på min förlossning. Den var väldigt jobbig men ändå den häftigaste upplevelsen jag varit med om och som jag känner nu så skulle jag vilja göra om det snart. Men ska vänta ett tag till i allafall. Snart kommer min brors lilla Malva och det ska bli så roligt. Stackarna kommer inte få ha henne i fred mycket alltså, med en faster som längtar så hon dör och en morbror farmor och mormor som längtar lika mycket. Men man får ju lov att respektera dom om dom inte orkar med oss varje dag.
Annars är väl allt som vanligt, Eliot har fått jätte bra mat och sov tider. Han äter ju både gröt och burkmat nu, har försökt ,med min egna mat men den spottar han bara ut så vi fortsätter med burkar för då äter han bra.
På fredag ska han vara hos farmor o farfar för första gången själv, vi ska gå på bio och gå ut o äta nåt gott med sandra o krille. Ska bli jätte mysigt. Men han får sova hemma för jag ska börja jobba lite nu och det är hela helgen så han måste sova hemma så jag får pussa lite på honom innan mitt pass börjar.
Ska faktiskt redan börja lite på torsdageftermiddag, ska bli himmla skoj att få komma ut o träffa lite folk igen. Får se hur mycket längtan jag har om jag klarar av det, men det ska jag väl göra. Bra att spara lite mammadagar och få lite extra pengar för just nu blir det inte mycket kvar i månaden.
Nej nu ska jag väcka min älskling, han sover en stund för han ska iväg o jobba natt vid tolv. Ska bli bättre på att blogga lovar.

Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback