Julbord....

Super gott ska det bli med julbord, halv ett ska vi åka in till lindegården och käka jag och mammma blev utvalda chaförer som vanligt med det kvittar väl jag ska ju i allafall inte dricka nåt annat än julmust. Det är så skönt att slippa dricka sprit jag har aldrig varit en sån människa men nu ljög jag för när jag var yngre var jag och blini jämt ute och strulade runt. ´Men det är glömt och förlåtet nu. Igår var vi till örebro en sväng igen men jag köpte bara en julklapp tilla lbin och ett nytt duschmunstycke. Skönt nu är barnens julklappar klara bara alla dyra saker kvar att köpa nu, Krille och sandra får kombinerad julklapp, födelsedagspresent och inflyttningspresent i ett. Obh Nordica chili serien har de önskat sig och det kostar ju en del. men vad gör man inte för människor man tycker om, Emil och jag ska inte köpa nåt till varandra för vi tänkte köpa en ny tv på mellandagsrean våran vi har nu är super liten så det är behövligt, nu kommer mammas lilla röda kisse och vill ha mat....

Skriver mer senare puss ohc hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback