Måndag.....

Hallå, idag har jag och sandra varit i örebro och shoppat massor. Som tur var så tog vi brorsans bil för han har kombi för annars hade vi aldrig fått med oss allt. Jag har köpt spjälsäng, täcke,kudde,madrass och sånt till bebisen. det är ju så roligt att handla bebis saker man kan ju handla hur mycket som helst,Sandra handlade jätte mycket till deras nya hus som de flyttade in i i helgen, det är så fint. sen var vi på willys och handla mat men det är mindre roligt, annars har det inte hänt mycket idag, jag vaknade 04:40 så då var det bara att gå upp har ju så ont i min hand. La mig på soffan och kollade på ice age 2, den är ju så jävla bra man får ju skratta massor i allafall, men vi 07:00 vart jag så trött igen så då sov jag faktiskt en stund till. nu på eftermiddagen har vi varit hos sandra och krille och hjälpt dem med sakerna sandra handlade. men nu ska jag sova god natt

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Kul att du har en blogg! Elias bloggar också :)

Hoppas allt är bra! Kram

http://www.eliasbloggar.blogspot.com/

2008-12-02 @ 19:14:55
URL: http://www.eliasbloggar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback