Pepparkakshusbygge.........

Idag blir det pyssel kväll hos min svärmor........vi ska bygga pepparkakshus och göra annat juligt. ska bli kul, men innan dess ska jag jobba 8 timmar och åka till min mor o far och hämta vagnen som mamma hämtar ut kl 16:30 jag längtar så. Vi är ganska många som ska pyssla ikväll, jag, emil,sandra, krille, bobby och fia lasse lena och alla barnen. det blir ett helt gäng men det är kul. Dagen innan julafton ska vi umgås med mina föräldrar och spela bingolotto och svära över att det alltid tar sån tid och att ingen tycker det är kul.....sen provar vi skinkan och sillen och dem som får provar även snapsen............tack för att jag slipper. Varje år har vi samma jultraditioner men nästa år ska allt göras om då våran lilla/e strjärna har kommit, men det kommer nog att gå bra. Min pappa ville göra om traditionerna redan i år men det fick han inte. Nej nu är det dax att borsta tänderna och åka till jobbet.

puss


Kommentarer
Postat av: Angelika

Halloj!

Skoj att vagnen har kommit, var den fin då??

Vad hette sidan som du hade hittat den på? Skulle vilja gå in o kolla lite..hihi

Kram kram

2008-12-18 @ 23:15:24
URL: http://angelikasundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback