Snö.....

gud va fint det är medmycket snö. jag älskar det men det värstaär at det blir så halt ute och jag är ingen bra bilförare så igår är Emil och jaghade bestämmt att vi skulle åka till karlskoga så fick jag vara hemma och Emil fick åka själv. Men jag törs verkligen inte köra när det är halt ute. Skit tråkigt hade jag alldeles ensam hemma, kollade på idol och tyckte att det var rätt som vann men om Alice vunnit så hade det oxå varit rätt. idag händer det väl inte värst mycket jag ska jobba kvällen som vanligt, men i morgon ska jag jobba förmiddag det ska bli skönt. Nej nu ska jag gå ut och starta bilen tänkte ta en sväng till mina föräldrar och kolla vad de har för sig.


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback