Sova......

idag tror jag jag kan sova hur mycket som helst, jag är så trött..var till läkaren i morse och trodde jag skulle få en skena till min handled en inte, fick en remiss till arbetsterapin i linde och där ska de göra en skena åt mig så jag får klara mig i några dagar till.Jag fick lämna ett ämnesomsättningsprov idag och det troddejag inte jag skulle behöva göra, har blivit så jävla sprut rädd. Tror att det vart när jag och Emil fick missfall i början på året då fick jag ta massa sprutor och en kärring stack mig fel säkert 4 gånger och då blir man ganska förbannad så nu vill jag inte ta sprutor alls, får se hur det går när när man ska föda barn de kanske får söva mig en vecka innan eller nåt. Igår var jag hos Angelika och Nova och hälsade på, det var jätte roligt men lilla novisen hon bara sov, men Angelika och jag hade trevligt ändå, vi var på stan en sväng och sen pratade vi hur mycket som helst och om allt. Men mest om förlossning och jobbiga sambos skönt att få prata av sig lite. Imorgon ska vi dit igen Emil ska vara där hela helgen men jag åker hem på lördag ska jobba. I morgon är det idol final hoppas Kevin vinner. heja heja.... ska snart till min lille bror och sandra och käka pizza skönt att slippa sitta själv det är inte roligt. Nej kanske ska dixken innan jag åker skönt att ha det klart....

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback