trött.....

Fy fan vad trött jag är nu alltså, usch och flera timmar kvar att jobba är det. ska dammsuga och torka golven nu ikväll så jag slipper göra det i morgon när jag öppnar. Det finns inge värre än att först stänga och sen öppna. Man blir så trött men det är väl bara att bita ihop, jag är ledig onsdag och torsdag i allafall skönt. Idag har Emil och jag varit hos våran barnmorska och lyssnade på lillens hjärtlud, helt underbart att höra. det slog ungefär 140 slag i minuten, jag tog även lite prover blodsockret var bra och blodtrycket, men blodvärdet var inte super så det är bara att knapra järntabletter. jag har inte gått upp till inskrivningsvikten än, gick ner ca 6 kilo när jag vart gravid och nu är det ett kilo kvar tills jag är uppe på den vikten igen. Trodde faktiskt att jag hade gått upp ganska mycket för magen har blivit jätte stor. nej nu ska jag sätta lite fart här så det blir nått gjort.

Puss                                                                    

Kommentarer
Postat av: Angelika

Hihi vad skoj att ni har varit iväg o lyssnat på hjärtat, visst är de mysigt??

Men du angående vikten, vänta du bara, de kommer säkert bara smälla till, kolla på mig ja gick upp 25 kilo, men ja ahde bara gått upp 11 kilo fram till vecka 25-30, så vänta du gara..hihi

kramar

2008-12-09 @ 00:37:53
URL: http://angelikasundh.blogg.se/
Postat av: Angelika

Men vad skoj att lyssna på härtat, de låter ju för härligt!

Men du vänta du bara, efter vecka 25 på mig så mall de bara till så bara flög kilona på mig, innan de hade ja bara gått upp 11 kilo, jag gick upp 25 kilo totalt! hihi

Kramar

2008-12-09 @ 00:39:49
URL: http://angelikasundh.blogg.se/
Postat av: Angelika

Oj de blev visst två, trodde inte att ja skicka iväg den ena..hahahaha

2008-12-09 @ 00:40:25
URL: http://angelikasundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback