Helg igen.....

Skönt nu är det fredag igen och bara 7 veckor kvar tills bebisen ska komma, satt nyss och kollade på min familjelivs sida och där står det att det bara är 54 dagar kvar till Bf. Kul men pirrigt.....
Igår var vi till Linde och köpte en dop present till lilla Tinka som ska döpas i morgon, det vart ett jätte fint smycke, ska bli så kul att träffa henne och Jessika o Magnus. Sist jag gjorde det så låg Tinka fortfarande i Jessikas mage och ville inte komma ut. Vi åker upp lite tidigare i morgon så vi hinner umgås med dem lite innan dopet......

Igår så träffade jag även en kompis som man inte ser så ofta, Camilla som bor  Stockholm och hennes lilla Rebecca som ínte alls är så liten längre, hon blir 3 i år en riktig stor tjej har hon blivit....som även ska få en lillasyster i maj som ska heta Izabella. Det var jätte kul att träffas igen, det blir inte så ofta. Men jag tyckte lite synd om Bini som bara fick sitta och lyssna på bebis snack och det är hon inte speciellt intresserad av.......

Jag ska även åka och jobba en stund idag å Patricia, hennes Björn fyller år idag så då får man ställa upp, men sen är jag ledig till på onsdag. Då är det även föräldragruppen för första gången så det tror jag jag ska gå på, tror inte Emil kan för han jobbar så vi får se hur det blir....

Annars har det inte hänt så mycket veckorna bara rullar på.....ska försöka börja städa och fixa i ordning det mesta nästa vecka så man slipper det de sista veckorna av graviditeten.....

Puss o hej                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback