Ny vecka igen......

Gud va jag tycker veckorna går fort nu är det måndag igen och ett tu tre så är det helg, man hinner inte riktigt med. Snart är det bara 8 veckor kvar tills våran lillfis kommer. Ska bli så spännande......I helgen som var så har Emil och jag mest bara tagit det lungt och umgåtts med varandra, det har varit riktigt skönt. I fredags så sov vi till och med middag en timme ihop, det brukar vi aldrig göra....mysigt var det. Se´n var vi hem till min mamma och pappa en sväng och till sandra och krille, och i lördags så var vi och pimplade en sväng hos mamma och pappa men vi fick ingenting jag hade nåt på två gånger men de var nog väldigt smått, sen spelade vi kort hela kvällen och jag vart mästare om och om igen. Igår så hade vi bestämmt med pappa och Göran att vi skulle fiska så det gjorde vi på förmiddagen sen låg vi på soffan och kollade på film hela eftermiddagen riktigt skönt var det. Idag har jag jobbat till 3 och Emil började 2 så idag ses vi bara en sväng på kvällen innan man ska sova det är så tråkigt, men jag tror sandra och krille skulle komma förbi en sväng och låna film så det blir roligt. Jag har beställt lite kläder till bebisen idag från lindex hemsida, fast det är lite tråkigt när man int vet vad det blir för det blir ju mest vit och natur färger men vi hinner väl köpa massor sen när den har kommit till världen. Kommer att bli en bort skämd liten krabbat, tror mina föräldrar och sandra och krille kommer att vara värst, men det gör ingenting.
Puss och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback