Ont som f*n.....

Kom hem från jobbet för ca 30 minuter sen och nu kan jag nästan inte gå för jag har sån foglossning. Det går inte att beskriva hur ont det gör alltså, får se om det går att jobba i morgon. Det värsta med mig att fast att jag har ont så får jag så dåligt samvete om jag inte jobbar. Fast med våran nya chef så vet jag att det är ok att vara hemma om man inte mår som man ska. Han är så omtänksam så man blir chockad ( de förra cheferna var inte det). Nej men vi får väl se hur jag sover inatt och hur jag känner mig i morgon. Annars idag har det inte hänt så mycket. Jag hade in våran kanin en sväng förut, jag gjorde rent hans bur. Gud va stor han blivit tror han är lite bortskämd. Han och Sladden lekte lite men jag tror Sladden var rädd för kanin för han gjorde många skutt rakt upp i luften. Konstiga katt... Nej nu vill jag att min Emil ska komma hem saknar honom men han kommer väl om 10 eller nåt. Vet inget mer att berätta idag så jag lägger ut lite bilder på våra djur i stället.

Puss och hej


              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback