Tidig morgon.....

I morse vaknade jag redan kl halv sju och gick upp, mår ju fortfarande jätte illa på morgon såjag är alltid uppe och spyr en sväng men sen brukar jag kunna somna om ign, men inte i mose. S´å jag har diskat och håller på att tvätta en maskin nu. Ligger lite efter för igår orkade jag ingenting lågpå soffan och halv sov hela dagen och kollade på film. Har inte känt mig på topp nu i några dagartrött och har ingen ork alls så nu tar väl barnet massor av energi av ig för han /hon är i stort sätt vaken hela dagarna nu. Nu på morgonen har jag fått sånna sparkar om jag ligger fel får bara ligga på ett sätt.. våran lilla bebis vi längtar så efter den nu. jag har lite panik över kläder till barnet men jag vll vänta och köpa frgade kläder och ine ba vitt och beige det blir så tråkigt i längden ochemil tror att alla kommer att köp så mycket till oss när den väl kommit så jag få väl lugna ner mig. Min äskling han sover för fult han var jätte glad för han hae ov morgon idag han har jobbat förmiddag i2 veckor nu när det varit helge ala tiden menidag börjar han eftermiddg. jag hade tänkt attk till Bini en sväng och fk lite vi ses aldrig nu för tiden menoftas så jobbar vi och på helgrna är det ju massa annat som måste göras. På lördag så funderar ag och Emil på att gå på nya wallander filmen i örebro, vi har 3 eller 4 biobiljetter att använda och det är väl bäst att göra det innan barnet kommer för annars går de väl ut i datum.  Får se om brorsan och sandra vill följa med nu var det länge sen jag såg dem, blir ju inte lika ofta som förut nu när de har svikit våran gata och flyttat, måste ta mig upp till dem oxå och kolla in deras nya möbler. Nej nu sak jag häng alite tvät skriver nog mer sen och ska även då lägga ut lie blider på min tjocka mage......


Puss och hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback