Ultraljud.......

Nu så har vi varit och kollat in våran lilla skrutt och allt var perfekt med den lille/a. Jag fick inte veta idag heller om det var en pojke eller flicka men jag tjatade in i det sista, men nej är tydligen ett nej. Det var så kul att se bebisen röra sig som en liten ål där inne i magen. Fast jätte liten var den inte de uppskattade vikten till ca 1436 gram men det måste man ta med en nypa salt för det kan skilja mycket. Min svärmor höll på att gå under av oro för vi fick sitta och vänta på läkarna i 2 timmar innan vi fick svaren så hon fick ju för sig att allt gått åt pipsvängen. Men som tur är så var allt jätte bra. När väl läkarn kom så fick vi svaren och så var det klart på ca 3 minuter. Efter det vart det mc´donalds och biltema, sen bar det hemåt och in på mejk en sväng och köpa loka vatten för gud va törstig jag är hela tiden. Emil och jag har städat och grejat här hemma och så var vi upp till hans mamma och fikade lite, hon är som jag blir ilsken när man ska städa. Skönt att det finns fler, man städar mycket bättre om man är irriterad. Nu ska vi snart käka och sen ska vi åka till lillebror och till mina föräldrar och rapportera om dagen.



Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback