Trött.....

Ja gud va trött jag är idag, det är inte nå kul alls, och igår var det en hemsk dag. Rickard orkade inte kämpa längre så nu är han en ängel. Det är så hemskt bara 24 år och hela livet framför sig. Men alla kommer minnas Rickard som den glade som alla var välkommna hos. Fy vad livet är orättvist ibland alltså.

Nej nog om tråkigheter, här har det inte hänt så mycket förutom att Emil fick behålla jobbet på bruket och det var guld värt. Fy fan vilken lättnad när han ringde upp Leppinen i fredags och han sa att det var bara att fortsätta som vanligt. Skönt annars hade det varit panik här hemma.I måndags var jag på bvc och vägde och mätte Elliot, han blir nog en stor kille 5370 gram och 57 cm lång redan, allt såg jätte bra ut.

Idag har Hampus och Albin varit hos oss en stund, vi gick till skogen och Elliot fick sova ute i vagnen en stund när vi kom hem. Sandra, jag och Krille har även varit en sväng till Ludvika och käkat på M och köpt en present till Tilla som fyller 20 år den 17 maj, men på lördag är det fest. På lördag ska vi även på dop i karlskoga, det är lilla Novis som ska döpas och Emil och jag ska vara gudföräldrar. Nu ikväll har det gått jätte bra med Elliot, han har varit en glad pojke. Annars brukar han inte vara den goaste på kvällarna. Men han ville till och med sitta i sin babysitter medans jag diskade.

Nu har älsklingen bara 1 dag kvar att jobba, sen är han ledig till och med tisdag, så jävla skönt. Han hade 3 pappadagar kvar att ta ut så det har han gjort nu.

Nej nu ska jag försöka sova.......

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: Nikita

Tänkte bara tipsa om en nystartad tävling på min blogg



Vinn en valfri väggtext från VinylaHem

http://nikital.blogg.se/2009/may/tavling-vinn-valfri-vaggtext-ifran-vinylahe.html

2009-05-18 @ 08:58:35
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback