Badhus,Mvc och kalas......

Idag stod bad i badhuset först på aktivitetslistan. Sandra,jag och Elliot satte oss i bilen redan kl 07:00 i morse och körde in till lindesberg och badhuset Energikällan. Elliot som älskar att leka badanka var hel nöjd när vi doppade ner honom i vattnet, och det är ju så skönt att få simma av sig lite. Först vart det lite uppvärmning för honom i barnpoolen och sen stora bassängen ända tills Sandra kom på att det finns ju en annan bassäng med mycket varmare vatten i så den tog vi sen. Det var riktigt skönt. Det ända som var synd var att vi glömde kameran hemma så det vart inga premiär bilder. Men vi får komma ihåg den nästa gång. För det kommer helt klart att bli flera gånger. I augusti börjar vi på babysim det ska bli så roligt. Efter typ 40 minuters plaskande så orkade inte Elliot mer och vi bestämmde oss för att gå till 37;an och käka frukost. De har så goda tonfisksbaguetter där. Vi hämtade först vagnen i bilen och innan vi han lägga ner honom så hade han somnat.
Lilla vännen var helt slut efter äventyret i bassängen.

Efter frukosten var den mvc som stod på tur och jag skulle få min spiral innsatt, jag hade förberätt mig på det värsta men när hon väl satt den så känndes det inte mycket alls. Jag har haft som mensvärk nu hela kvällen men det är allt. Hon kollade även mitt blodtryck och blodvärde och det var jätte bra(skönt) vill inte käka blodtrycksmedicin som 26-åring. Men måste försöka motionera mera och inte börja röka så är det nog helt lugnt. Jag gjorde även ett gravtest innan hon satt spiralen men det var negativt. Annars hade jag fan dött, inte en till bebis på än gång,vill att Elliot ska få vara bebis först innan nästa kommer. Fast jag var inte så orolig att jag skulle vara med barn,vi har varit försiktiga.

Nu ikväll så var vi på kalas hos min älskade lillebror som inte är så liten längre. 22-år vart han idag och i oktober ska han bli pappa så han börjar oxå bli stor. Vi käkade tårta och han fick pengar till tatuering av oss.
Det var nog hela den här dagen, Elliot och jag har oxå hunnit med att sova en och en halvtimme förut och sånt som vi alltid gör.
I morgon står besök hos Patricia och Casper överst på listan, och på eftermiddagen ska jag lägga ihop en tårta till min födelsedag på fredag.

Nej nu är jag trött Puss o Hej



Med morbror Krille för första gången.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback