BB.........

Hallå, igår så vaknade jag kl 04:00 med värkar.......det var så spännande. Så vid halv tio ringde jag in till förlossningen och frågade om jag skulle komma in och det tyckte dem eftersom mitt blodtryck är så högt.......när vi kom in så hade jag värkar med ca 5-7 minuters mellanrum. Men efter en stund så stannade allt av igen........men vi var kvar där inne till fem tror jag sen åkte vi hem igen, jätte sura och besvikna.......

Jag är så trött på att vara gravid nu men jag får väl ställa in mig på att vara det i några veckor till. Idag har vi i allafall varit ute och gått en sväng och när jag var på toa förrut så tror jag att slemproppen börjat på att släppa, det kommer hur mycket slem som helst, får byta trosskydd väldigt ofta. Så det är ju i allafall ett tecken på att det snart kanske är dax.......

Nej nu ska vi mysa framför tven en stund........

Puss och Hej

Kommentarer
Postat av: Ida (Lukas o Mollies mamma)

Heej! Är inne å spanar nyfiket. ;)Hoppas bebis vill titta ut snart. Önskar all lycka när det är dax!! Kram Ida

2009-03-18 @ 16:06:05
Postat av: Anonym

Hejsan !



Jag tittade in för att kolla hur läget var men ingen

bebis ...

Det låter lite som förvärkar i allafall så det kan

bli snart i allafall .

Vila och lycka till/ Therese



2009-03-18 @ 19:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback