Hembesök.....

Idag har en barnmorska från bvc varit här på hembesök, det gick jätte bra Elliot hade gått upp 135 gram sen i torsdags så nu har han gått upp till sin födelsevikt igen, eller 5 gram mer till och med.
Vi satt och pratade en lång stund om hur det har gått än så länge och allt känndes jätte bra.
Annars har vi inte gjort så mycket idag....Albin Emils lillebror har varit här en stund och spelat tvspel, och mina älsklingar till jobbar kompisar har varit här med jätte fina kläder till Elliot och fika.......Det var jätte mysigt att få berätta om förlossningen och hur allt har gått. Patricia får en liten om ca 1 månad och det ska bli så kul. Vi hoppas att det blir en flicka så vi får köpa små rosa klänningar. I slutet på september så får min lillebror och hans tjej oxå barn och där hoppas vi oxå att det är en flicka.....men de är så nyfikna så det får vi veta när de varit på ultraljud om den vill visa vad det är alltså. Idag ska vi nog hälsa på hos mormor och morfar för nu har vi inte träffat dem sen i fredags bara pratat i telefon.......Saknar dem jätte mycket, man får en annan relation till sina föräldrar när man får barn, alla fall till sin mamma, ska även kolla i min grönabok och jämföra lite med Elliot sen. Nej nu orkar jag inte skriva mer........


Puss och Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback