Kanske idag.....

Har så ont i min mage idag det både molnar och värker, hoppas att det är på G nu, för jag orkar inte vara gravid längre. I början är det super gulligt och man känner sig så lycklig. Men nu på slutet så är man bara trött och känner sig så j*vla ful. Jag är tjock som en gris och har så mycket vätska i kroppen så jag kan snart inte hålla i grejer, eller få på mig skorna. Men den lille har säkert inte bråttom ut, det kommer säkert dröja några veckor. Snart kommer i allafall min skatt hem, det ska bli så skönt. Tror vi bara ska lägga oss och gosa en stund.

Helgen gick super fort som vanligt, vi har inte gjort så mycket. Vi var till Emil´s mamma och Lasse i lördags och käkade glass, sen vart det en loppis runda. Men jag är ingen loppis människa, på kvällen käkade vi wok och kollade på melodifestivalen.
Söndagen så fikade vi hos brorsan och hos mamma, vi städade lite och fixade annars har vi inte gjort så mycket. Vi väntar bara på att bebisen ska komma.

Idag har Emil börjat på formningen i stället, skönt för han, lite bättre betalt och femskift, så då kommer vi ha ledig vecka tillsammans nu. Nästa vecka är han ledig.

Nej nu ska jag vila lite.......skriver mer om det händer nåt.




Puss och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback