Tillbaka.......

Hej igen nu är jag här igen, har nyss kommit hem från min lillebror. Trodde han skulle laga min bil men så vart det inte idag. Det får han göra i morgon istället det vart så sent idag.
Hos dem så fick jag pannkaka med sylt och grädde....mums, men jag känner mig lika hungrig nu fast jag åt för en timme sen så jag måste nog hitta på nåt att äta ikväll.

Kvällen ska jag avnjuta i min ensamhet framför tven, det är först Bygglov och sen Desperate housewives gud så jag har längtat efter den serien. När Emil kommer hem så tror jag vi ska kolla på Patrik 1.5 men vi får se hur trötta vi är. Jag har i allafall vilat en stund idag.......

I morgon så är det barnmorske besök igen ska bli roligt att se hur mycket jag växt, för nu märks det verkligen att man växer så det knakar. Sandra och jag ska även lämna in deras katt för sterilesering, sen ska väl Emil tapetsera klart i deras hall tror inte jag har mer planer för morgondagen än i så länge.

Nej nu får det vara slut bloggat för idag......

Puss och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback