2 månader......

Idag fyller våran lillkille 2 hela månader, gud va fort det har gått. Men jag kan bara säga posetiva saker om de första månaderna, han är världens snällaste bebis. Klart att han kan vara sur oxå men det är inte ofta, och om det händer så är han oftast så trött men vill helst inte sova. Men nu ikväll så gick det väldigt bra att natta.

Idag har Elliot och jag varit hos Bini och druckit lite kaffe, hon hade inte sett honom på typ 2 veckor så hon fick en liten chock. Han har ju vuxit nå så grymt de senaste veckorna. Han kan ju till och med vända sig. Vi fick båda MVG på Bvc för att vi var så duktiga på allt.
När Emil kom hem från jobbet så vart det kycklingsallad till honom och tonfisksallad till mig till lunch, så smarrigt var det. Lyckades verkligen den här gången.Sen drog vi upp till brorsan och fixade med mina bromsar på bilen. De har gnisslat, men nu hoppas jag det blir bättre.
Sen var Emil och jag upp till ramsberg och kollade på Fridahs nya fyrhjuling, en riktig värsting maskin. Vi bestämde oxå att vi ska komma upp till dem nån helg och grilla och dom som kan ska dricka sprit tyckte Daniel. Själv ska jag köpa mig en flaska alkoholfritt rödvin är så sugen.

Idag åkte min mamma och pappa på en liten mini semester till köpenhamn, så vi ska vara lite kattvakt åt Nisse, men han sköter sig själv. Han vill inte vara inne alls nu bara jaga och jaga. I morgon ska Emil och Marcus åka cross uppe i stråssa tror jag. Annars har vi inte mycket planer, men på lördag blir det nog crusing i kristinehamn med Maja,Angelika och Nova, ska bli super roligt att komma ut och se lite folk.

Nej nu ska jag ducha och sen sova zzzz God Natt


Elliot och Marcus

Elliot och Bini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback