Förlåt....

Men jag har ingen lust att blogga alls längre. Men ska försöka att uppdatera lite mer en en gång i veckan. Den här veckan som varit så har Emil jobbat natt, inte roligt alls men det har gått för man har fått haft i åtanke att den här veckan som kommer är han ledig. Hela långa veckan. Det ska bli så underbart. Bara gosa och vara familj. Elliot har blivit så stor, han väger redan 4700 och är 56 cm lång, det kommer att bli en liten tjockis han brås nog på sin mamma. Första maj så föddes en kompis till Elliot en liten Casper som vägde 3800 och var 50 lång, det är min jobbar kompis Patricia som fick barn och så vi har längtat efter den lilla knodden. Jag kommer knappt ihåg vad vi gjort i veckan men jag ska försöka. Vi har varit på läkarkontroll med Elliot och kollat vikt och längd, sen böjer och bänder de med honom lite oxå. Men allt var bra så det var skönt. På valborg så var vi hos mamma o pappa och grillade och myste. Vi var även ner till storåskolan och kollade på brasan, det var jätte lite folk och en liten brasa men det hör till att iallafall gå ner och kolla. I lördags var jag till mamma o pappa o grillade igen och hade jätte trevligt, sandra o krille var oxå där och igår söndag vart det örebro och shopping med mamma o sandra. Hittade faktiskt lite mer kläder till mig själv, så kul när man hittar. Elliot fick en ny tröja,  bodys och en sjhorta av mormor, hon skämmer bort sitt lilla barnbarn. Nästa vecka får vi veta vad Sandra o Krille får för någon, vi hoppas alla att det ska bli en liten flicka så vi nån gång får köpa små klänningar, fast jag tror Elliot vill ha en pojkkusin som han kan hitta på bus med.

Nu har vi i allafall bestämt att vi ska döpa Elliot i kyrkan. Först skulle vi inte det men Emil vill det och jag oxå så det blir nog i slutet på juli tror jag. Sabina ska hjälpa mig med inbjudningskorten, hon är så duktig på sånt, sen kommer även hon att bli gudmor till Elliot. Idag åker tant Bini till Cypern och har det gott, det vill jag oxå. Fast nästa gång hon sak åka då ska vi oxå med har vi bestämt.

Nej nu ska jag klä på mig har precis kommit ur duschen, skriver nog mera senare.

Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback