Kvälls promenad......

Emil och jag har precis varit på en liten kvälls promenad med våran underbara men lite arga son. På kvällarna blir han så övertrött att han bara skriker så då får man lägga han i vagnen och gå en sväng så blir allt bra. Tror han har lite ont i magen oxå så då är det skönt när det guppar lite. Ikväll så somnade han inte men när vi kom in så var han så lugn och efter en kvart typ så somnade han i min famn. Idag har det inte hänt mycket alls, tvättat och så bara. På eftermiddagen så kom min kusin Anna förbi med Vilhelms dop kort så satt vi och pratade en lång stund. Ville var jätte lugn och glad, fick både lite leende och skratt av honom, annars kan han vara lite arg men det är pågrund av hans mage som inte är bra. Faster och morbror var oxå förbi en stund, de kommer nästan varje dag och hälsar på Elliot. Imorgon blir det shopping i Örebro ska stor handla mat på willys men det blir nog lite spring i andra affärer oxå Ikea är ju ett roligt ställe.....

I helgen så ska vi grilla och försöka vara ute så mycket som möjligt, blir nog en sväng till örebro på lördag med, men då blir det mera shopping på stan, ska åka med sandra o krille kul kul. Nej nu ska jag nog hoppa in i duschen en sväng och sen blir det god natt för min del.

Puss o Hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback