Tisdag.....

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera nu förtiden, men jag har verkligen ingen lust just nu men här kommer lite av vad som hänt de sista dagarna.
 I helgen som var så var vi hos Sandra och Krille och grillade, Maja,Angelika och Nova kom oxå och hälsade på och det var jätte trevligt. Nova har blivit så stor nu, fast det är ju för man jämnför med Elliot som är så liten.
 Hon är i allafall en så himla go unge alltså, nästan glad och skrattar hela tiden, lite förkyld var hon och då får man vara lite sur, ska lämna förslag till min älskade sambo att vi ska åka och hälsa på dem nästa helg, för nu i helgen har vi inte tid.

 Igår började Emil att jobba igen efter 3 veckor hemma, jag tror han tyckte det var lite roligt, tråkigt att inte få vara med elliot hela dagarna bara. Det gick bra för mig att vara själv ett tu tre så är ju kl 19:30 och då börjar ju allt på tven så då kan man bänka sig. Vi fick även Elliots personnummer och papper om namn som jag skickade, sen var vi på bvc. Han väger nu 3640g och är 51 cm lång, det blir nog en stor kille. Själv har jag gått ner 11 kg sen han föddes, bara 20kg kvar till mitt mål.

Idag har vi varit på usö och kollat Elliots hörsel, det fungerade inte när vi låg på bb så vi hade en remiss till audiologiska kliniken idag och allt var jätte bra, han hör på båda öronen. Skönt då behöver man inte oroa sig över det. Sen var vi på kalas hos farfar Lasse som fyller 39 år idag. Morbror Krille har bytt däck på min bil oxå och den vart så fin.

På fredag så ska vi till mamma och pappa och äta påskmat, det ska bli så gott, sen ska vi mysa och bara umgås.

På lördag kommer Magnus, Jessica och Tinka och hälsar på hos Sandra o Krille, så då ska vi vara där hela dagen och grilla och fira lite påsk med dem oxå, och på söndag så fyller Sandra 21 år, så då blir det kalas igen.....hon har önskat sig pengar så det ska hon väl få så hon och Krille kan åka till stockholm och göra 3d ultraljud. Det ska vi oxå göra när det är dags för nästa bebis.

Nej nu måst jag gå och mysa lite med min son, han börjar skruva lite på sig.

Puss och Hej



Kommentarer
Postat av: Amanda

Vilken liten goding! ^^



Vill tipsa om tre nya tävlingar på min blogg. :o)

2009-04-08 @ 09:38:04
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: Angelika

ja de tycker ja verkligen att ni ska göra, försök o dra med er sandra o crille oxå, de ville ju oxå komma, skulle vara skoj o umgås allihoppa igen..=)



kramar

2009-04-08 @ 10:56:13
URL: http://angelikasundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback