Veckan......

Den här veckan har gått super fort som vanligt, Emil jobbar förmiddag så jag har fått varit själv då men det har gått jätte bra. Har verkligen kommit in i mammarollen nu så, sen är ju våran bebis Elliot ett av de snällaste barnen man kan ha alltså. Inget skrik och så, bara i tisdags när mamma ville kolla på DH så vart det ilsket skrik. Men efter timmar av skrik så somnade vi i allafall, kom på sen på natten att det var minifom dropparna han vart så av. Han låg och stånkade hela natten och kunde inte bajsa så nu har vi slutat med dem och han har blivit mycket bättre.
I helgen så hade vi eventuellt tänkt åka till vännerna i Karlskoga men så kom jag på att Emil jobbar 12 timmars helg hela helgen så då blir vi hemma. ska åka till linde på söndag och hälsa på min gammel mormor Stina hon vill så gärna träffa Elliot.

I onsdags så var min faster här och hälsade på en stund och igår kom en av mina mostrar hit och kollade in vårat lilla underverk. Promenader har det oxå blivit nästan varje dag, det har ju varit så underbart väder så det är så skönt att gå med vagnen.

På måndag får vi vårat första barnbidrag det känns jätte konstigt, och på tisdag ska vi till socialen och skriva på papprena om faderskapet och gemensam vårdnad. På onsdag fyller Elias 3 år.

När lönen kommer på fredag så drar vi till örebro och stor handlar, börjar bli tomt här hemma. Nej nu ska jag nog ta mig en promenad.


Puss och Hej

Kommentarer
Postat av: Nikita - mamma till Albin

Tänkte bara tipsa om att jag startat en ny tävling i min blogg, var gärna med!!

2009-04-20 @ 19:42:22
URL: http://nikital.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback