Bakning....

Hej, idag har jag blivit sjukskriven helt tills den lille/a tänker komma. Först skulle hon bara sjukskriva mig till 50% men så tog hon mitt blodtryck och det låg högt så det vart hel sjukskrivning.....Men hon tyckte inte jag skulle ligga inne och tycka synd om mig själv utan jag ska vara som vanligt, så kollar de blodtrycket med jämna mellanrum. Måste hålla koll på mitt lilla hjärta där inne nu.....

När jag kom hem från läkaren så tog jag mig i kragen och bakade massa gott, det vart sockerkaka, kladdkaka och andra kakor. Tänkte även göra kokostoppar för det är så gott. Man måste passa på när man har lust. Tror Emils mamma och Lasse kommer förbi och fikar lite senare, även Sandra o Krille. Tror Krille ska hjälpa Emil med garderoben ikväll.

I helgen så ska jag vara med Sandra, Anna och lilla Vilhelm, vi ska kolla på film och mysa medans grabbarna ska lägga nytt golv hos Krille. Men helgerna hinner inte mer än börja så är de slut, men jag ska umgås med Emil så mycket som möjligt.......gud va jag älskar honom.

Nej nu drar jag till affären óch köper cocos.

Puss o Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback