Helgen.....

Vi har haft en jätte bra helg. I fredags så hände inte så mycket vi käkade god mat och tittade på Let´s Dance. Sandra och Krille var här en sväng. I lördags så var jag helt slut sov till och från hela dagen, Emil han var knäpp och körde ett extra pass på jobbet. Han ville jobba i kapp lite som han missade förra veckan då ha´n var hemma och var sjuk. Jag har börjat fått så kraftiga sammandragningar så ibland känns det som bebisen tänker komma ut. I lördags kväll var vi med Lasse och Lena till öskevik och hälsade på deras kompisar och käkade smörgås tårta, jag spelade wii med Electra, super kul var det. Fast att jag åkte på stryk av en tjej på 7 år.

I söndags så var vi nere vi mamma och pappa på isen och grillade lite korv och bara hade ute dag. Skit skönt var det. Jag provade även Krilles skoter en sväng. Har aldrig kört skoter så det var premiär. Det var ganska roligt fast jag tordes inte köra värst fort, pappa han eldade upp Krilles gammla koja som vi tror han byggde för 13-14 år sen, det var dags. Men vi sa åt han att han måste bygga en ny till sitt barnbarn nu när han ska bli morfar. På kvällen så käkade vi pizza från milano och så var vi hos Tobbe och Anna och kollade in lilla Vilhelm lite mer noggrant, gud så söt han är.

 Ville med Sandra och med sin pappa Tobbe.

Emil och jag längtar så otroligt mycket tills våran lilla fis ska komma ut nu, men det är ca 45 dagar kvar om den tänker komma på Bf-dagen. Kul ska det bli. Nej nu ska jag dra fram dammsugaren, har skjutit upp det i flera dagar. Lägger ut några bilder på lilla Vilhelm i allafall. 

Puss o Hej
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback