Jobbet.....

Idag har jag varit på jobbet och lämnat mina nycklar, larm och koder. Det är så sorgligt, fast ganska skönt. Det är en kille som ska jobba åt mig nu i framtiden, Daniel heter han och verkar kanon bra. Idag har jag även varit och handlat lite mat, det behövdes verkligen, hade ingenting hemma så idag blir det köttbullar, potatis och gräddsås mums......
Snart kommer min älskling hem så då blir det mys en stund.

Jag har pratat med en barnmorska idag om mina provsvar, men de hade inte kommit så jag ska åka in till linde i morgon för hon ville kolla lite extra på mig, just för att jag är så trött och har haft sån jävla huvudvärk. Jag ska även ringa BB i karlskoga den här veckan, men vill inte göra det förens jag vet vilken tid och dag jag ska till läkaren och bli sjukskriven, tror det blir på torsdag men vet inte vilken tid.

Nu känns det helt rätt att åka till karlskoga, var jätte kluven först, men nu ser jag inget annat val, tror de är bättre där, och så vet jag att Emil har någonstans att vara om han inte får vara kvar med oss.

Annars har det inte hänt så mycket, tycker dagarna går så fort bara och det är skönt........Nej nu ska jag hitta någon fin bild att lägga ut....

Puss o Hej

 Min Älskling Emil.

Kommentarer
Postat av: Wolfgang Maja-kola. ;)

Vilken Mumms bit till Karl!

2009-02-10 @ 20:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback