Lite mer.....

Känner att jag måste skriva lite mer nu. Sitter och kollar på sveriges värsta bilförare....tycker jag är dålig men de här slår alla. Har varit hos min mamma och pappa idag och fikat lite....det var länge sen jag var där. Skönt att prata lite med dem. Sa till mamma att jag tror jag ger upp jobbet nu. Hon tyckte det var en bra idé, det tyckte Sandra oxå. Men får se i morgon vad barnmorskan säger. Men jag har nog bestämt mig till 80% i allafall.
MIn jobbar kompis Anette tyckte oxå att jag har hållt ut länge.

Jag har inga mat idér alls längre, det är så tråkigt, vi äter jämt samma mat. Ikväll vart det wok med kyckling och ris till Emil, och jag fick fiskbullar i hummersås. Det är nog det bästa jag vet. Mumms

Ikväll är det Per Morberg i vad blir det för mat då kanske man kan få någon idé. Mat är det tråkigaste jag vet just nu. Gud va skönt det ska bli och sluta jobba känner verkligen det nu.....bara behöva göra det jag vill och få vara hemma, inte ha tider att passa. Få förbereda sig att bli förälder. I morgon så kommer Anna och Tobbe hem med lilla Ville som föddes igår. Ska bli så roligt att träffa dem sen, men de ska få landa lite hemma först innan jag ska tränga mig på. Nej nu ska jag blanda lite juice och kolla på vad blir det för mat.


Puss o hej  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback