Liten bebis.....

Kom nyss hem från min kusin Anna. Hon och Tobbe och lilla Ville kom hem från bb idag, så Sandra och jag har nyss varit där en snabb sväng och kollat in honom.
Så himmla gullig och liten. Han vägde 3350 g när han föddes och var 50 cm lång, helt perfekt liten bebis med 10 fingrar och 10 tår.  Gud man vart inte att längta mer nu heller(suck) hoppas de här 6 veckorna går fort.

Annars idag så har jag varit hos barnmorskan och lyssnat på bebisen lämnat ett urinprov på odling och pratat massor om förlossning och smärtlindring. Jag kommer även att bli sjukskriven från nästa vecka och framåt. Det fanns ingen läkare som kunde göra det idag så från onsdag blir jag det. Skönt faktiskt.......ska vila óch bara ta hand om mig själv och Emil.

Idag så firar min lillebror och hans tjej 4 år tillsammans, de ska åka till Örebro och gå ut och äta och mysa. ´Kul det skulle jag oxå vilja göra Men Emil och jag får mysa hemma ikväll med god mat och säkert nåt bra på tv. Det är väl lets dance på fredagar......får kolla på det.

Puss o Hej orkar inte skriva mer........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback