Söndag......

Idag hade vi planerat en ute dag med Emil´s mamma och familj men det slutade med att Emil hade ute dag och jag har varit inne och sovit och varit helt deckad hela dagen, håller på att bli förkyld......Men de hade haft en lyckad dag med cross och pulkaåkning. Tror att han tycker det är skönt att få vila öronen från mig ibland, känner mig väldigt krävande just nu.

Gårdagen var en bättre dag för mig då jag till och med orkade gå en promenad i det fina vädret. Det var riktigt skönt. Men på kvällen så gjorde sig foglossningen påmind igen. Emil och Krille la klart golvet i hallen, det vart kanon bra.Sandra och jag kollade melodifestivalen och käkade godis. Helgen har gått jätte fort som vanligt och i morgon så går Emil på eftermiddagsskift igen och det kommer att bli så tråkigt.

Nu ikväll så har vi äntligen fått hem garderoberna och kunnat gjort klart det, men jag har fått tjata varje dag hela veckan, men nu så. Nu vill jag bara få lön och åka till Örebro och handla det sista. Idag är det 38 dagar kvar till Bf, det går så fort.....

Nej nu blir det gos och sen sova igen.....

Puss o Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback