Ont i magen....

Ja det kan man verkligen säga att jag har, jävla spiral. Får käka ipren med jämna mellanrum för att det gör så jävla ont. Men det går väl över nån gång får vi hoppas. Idag har jag Elliot och Sandra varit hos Patricia och lilla Casper och hälsat på. Det var super trevligt som vanligt. Vi fikade och skvallrade en hel del, men vi han även med en promenda i skogen oxå, så skönt. Det är så roligt nu när Elliot börjar hänga med lite mer, idag har han verkligen försökt att prata med Casper, och Casper är inte heller tyst utan han svarar så gott han kan. De kommer att bli så söta ihop de två när de ska börja springa omkring och leka i sandlådan.

I morgon är det min födelsedag, jag är som ett litet barn som längtar, men jag tycker det är roligt attt få presenter. Jag har lagt ihop tårtan idag men inte ganeringen för det glömde jag köpa när jag var på affären. Men det vart i allafall citronfromage och hallonsylt i den och uppe på får det väl bli nån frukt och grädde. Hittar säkert på nåt bra. I morgon ska vi till mamma och pappa och fira midsommar oxå, det blir väl lite knytis och kubb och sånt. Inget märkvärdigt, det blir nästa år i stället. Då är ju Elliot mer än ett år och då måste man ju dansa runt stången och sjunga små grodor små grodor. Förhoppningsvis så har vi köpt ett hus då så man kan ha firande hemma istället för hos mamma och pappa jämt. Skulle vara så roligt med något eget, och föresten så börjar det bli så dyrt att hyra. Tror man tjänar på att köpa ett eget hus.

Nej nu ska jag tjata lite på Emil att jag vill öppna min present.....han kommer att säga nej.

Puss o Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback